Get Adobe Flash player
Povezave

360panorama2

tom

safe

e-ucilnica

tosemjaz

e-knjiga

opb

katalog_ip

... 

svet zavoda

svet starsev

popestrimo solo

 

| ŠOLSKA POŠTA |

 

Vozni red

Vozni red za učence OŠ Loče za šolsko leto 2018/9

 

ODHODI S POSTAJ (BUS):
Spodnje Laže 6:05 in 7:10 Loče 12:45, 13:20, 14:30, 15:30
Zbelovo 6:07 in 7:12 Loče 12:45, 13:20, 14:30, 15:30
Draža vas 6:30 in 7:10 Loče 12:25, 13:15, 14:25, 15:25
Žiče 6:32 in 7:12 Loče 12:25, 13:15, 14:25, 15:25
Jernej 6:55 in 7:20 Loče 13:20, 14:10, 15:00
Ličenca 6:50 in 7:15 Loče 13:20, 14:10, 15:00
Petelinjek 6:52 in 7:17 Loče 13:20, 14:10, 15:00
Jernej (šola) 6:50 in 7:15 Jernej (šola) 12:35, 13:30, 14:50

 


ODHODI S POSTAJ (KOMBI):
Zbelovska Gora 6:30 Loče 13:30, 14:40
Lipoglav – Dolga Gora 6:36 Loče 13:30, 14:40
Ostrožno 6:47 Loče 13:45
Kraberk 7:03 Loče 13:00, 14:25
Kukovič 7:12 Loče 13:00, 14:25

 

 

 

Šolski zvonec

 

0. ura: 07.30 – 08.15
1. ura: 08.20 – 09.05
2. ura: 09.10 – 09.55
Malica (20 min)
3. ura: 10.15 – 11.00
4. ura: 11.05 – 11.50
5. ura: 11.55 – 12.40
6. ura: 12.45 – 13.30
7. ura: 13.35 – 14.20
8. ura: 14.25 – 15.10
9. ura: 15.15 – 16.00

Za nami je še en mesec pouka in znova smo žrebali nagrajenca knjižne uganke – tokrat meseca februarja. Izžrebali smo Iva Hajdnika iz 2. b-razreda ter devetošolko Lano Slatenšek.

Nagrajencema čestitamo, vsem ostalim pa se zahvaljujemo za sodelovanje. Znova pa vas vabimo na nove izzive v knjižni uganki meseca marca, ki že čaka na vas v šolski knjižnici.

Ines Leskovar

knjuganfeb

 

Učenci 4. a-razreda letos sodelujemo v dveh projektih eTwinning-a. V prvem projektu Let’s exchange New Year postcards! smo sodelovali s četrtošolci španske osnovne šole Dami? Mateu school. V mesecu novembru smo pripravili PPT-predstavitev našega kraja in šole v angleškem jeziku in si ogledali predstavitev šole Dami? Mateu in njihovega kraja Llinars del Vall?s. V mesecu decembru smo z učenci izmenjali novoletne voščilnice.

Drugi mednarodni projekt nosi naslov Memory - draw and play! V prvem delu projekta smo izmenjali spoznavna pisma, v katerih se je vsak učenec na kratko predstavil v angleškem jeziku. Predstavitvena pisma smo prejeli iz Estonije, Poljske in Španije. V drugem delu projekta smo izdelali igro spomin v slovensko-angleškem jeziku. Pripravili bomo tudi posnetek z izgovorjavo slovenskih besed in vse skupaj poslali sodelujočim šolam.

 

Učiteljica Silvija Kuzman

sodelovanjevetwinning01   sodelovanjevetwinning02

sodelovanjevetwinning03

Učenci 4. a-razreda letos sodelujemo v dveh projektih eTwinning-a. V prvem projektu Let’s exchange New Year postcards! smo sodelovali s četrtošolci španske osnovne šole Damià Mateu school. V mesecu novembru smo pripravili PPT-predstavitev našega kraja in šole v angleškem jeziku in si ogledali predstavitev šole Damià Mateu in njihovega kraja Llinars del Vallès. V mesecu decembru smo z učenci izmenjali novoletne voščilnice.

Drugi mednarodni projekt nosi naslov Memory - draw and play! V prvem delu projekta smo izmenjali spoznavna pisma, v katerih se je vsak učenec na kratko predstavil v angleškem jeziku. Predstavitvena pisma smo prejeli iz Estonije, Poljske in Španije. V drugem delu projekta smo izdelali igro spomin v slovensko-angleškem jeziku. Pripravili bomo tudi posnetek z izgovorjavo slovenskih besed in vse skupaj poslali sodelujočim šolam.

 

Učiteljica Silvija Kuzman

 

V mesecu februarju so nas obiskali predstavniki Društva za boljši svet.

Društvo za boljši svet se ukvarja z obiskovanjem vseh vrtcev in šol po celi Sloveniji. Prirejajo gledališke predstave na temo človeških vrednot - zdravje, medsebojni odnosi, komunikacija … Na te vrednote nas opozarjajo tudi z delavnicami.

V zasebnem življenju se radi družijo z mladimi. Eden izmed članov je trener otroške košarkarske repretenzance. Radi so v naravi, hodijo na sprehode, se ukvarjajo s športom …

Njihovo društvo deluje že 18 let. Najbolj so veseli, ko z mladimi delijo dobre ideje, ki oblikujejo lepši svet. Veseli so, ko lahko podelijo kakšno svojo napačno izkušnjo in s tem opozorijo mlade, da ne bi ponovili istih napak. Izogibajo se pisarniških zadev. Med šolskim letom množično obiskujejo različne šole po Sloveniji in tudi po svetu - v Keniji občasno prirejajo predstave za šoloobvezne otroke. Trenutno se ukvarjajo s projektom v Latviji, kjer pomagajo družinam in otrokom rejniških družin. Med počitnicami pa tudi oni radi počivajo, tako kot mi. Tudi sami se v življenju poskušajo držati vseh pregovorov, ki jih delijo učencem. Pravijo, da je to njihov poklic, katerega so si vedno želeli. Za to delo so se odločili, ker želijo, da bi vsak od njih dal pozitiven učinek temu svetu. Z delom želijo doseči, da bi se čim več ljudi počutilo dobro, da bi bila družba v svetu spoštljiva do vseh ljudi in narave ter bi vsak človek našel svojo srečo.

Zapisali šolski novinarki Lana Valand in Klara Gorjup

boljsisvet01   boljsisvet02

 

V sredo, 13. 2. 2019, nas je obiskal poseben gost – Martin Bučer, ki smo si ga želeli spoznati učenci, ki obiskujemo otroški parlament. Martin je 16-letni fant, ki se ga mnogi izmed vas spominjate po tem, ko mu je pred dvema letoma v roki eksplodirala petarda. Pri tem je bil huje poškodovan, saj je izgubil obe roki.

Ob obisku nam je Martin predstavil svojo življenjsko zgodbo pred in po nesreči. Pred nesrečo je bil običajen fant, ki je hodil v šolo in užival v svoji mladosti, uporaba rok pa se mu je zdela nekaj samoumevnega. Povedal nam je, kaj se je pravzaprav zgodilo usodnega dne. Tisti dan je prišel domov. Opazil je, da staršev ni doma, zato je odšel v svojo sobo in prižgal petardo, le-ta pa mu je eksplodirala v rokah. Reševalci so ga odpeljali v bolnico, kjer se je zdravil dobrih 14 dni.

Po nesreči bi lahko zapadel v depresijo in se zaprl vase, a se je odločil, da bo živel življenje dalje. Zavedal se je, da se bo moral marsikaj na novo naučiti, vendar ga to ni ustavilo. V rehabilitacijskem centru Soča, so mu najprej dali pripomočke, ki se namestijo na preostali del rok, da bi si lahko pomagal pri vsakdanjih opravilih. Kasneje je dobil računalniško programirane roke. S tem je bilo veliko dela, saj se je moral ponovno naučiti prijemati stvari, jih prestavljati iz leve na desno in obratno … jesti, piti ter veliko drugih stvari, ki se nam zdijo samoumevne, njemu pa izziv.

Ko se je Martin vrnil domov, je videl, da imajo nov traktor. Pri priči se je usedel vanj in se po petnajstih minutah že vozil okoli hiše. Sliši se neverjetno, mar ne? Ampak je res! Kmalu za tem se je odločil, da bo opravil izpit za traktor, ki si ga je želel že dolgo. Ko je prispel na izpitni center, so ga z začudenjem gledali. Tudi inštruktor ga je gledal postrani. Vprašal ga je, če je prepričan, da lahko vozi traktor. Martin nam je pojasnil, da je izpit opravljal na simulatorju in ga uspešno opravil. Inštruktor je bil zelo pozitivno presenečen na praktičnem preizkusu.

In kakšno je življenje 16-letnika danes? Martin živi še naprej povsem običajno najstniško življenje! Hodi na srednjo šolo v Šentjur, smer agronomija, saj ga to zanima, poleg tega pa imajo doma veliko kmetijo. Ukvarja se še naprej z ribolovom. Kot najstnik pa se seveda druži s prijatelji in gre z njimi tudi na kakšno zabavo.

S svojim obiskom nam je Martin želel sporočiti, da se naj ne »igramo« s petardami oziroma s katerimikoli pirotehničnimi sredstvi. Dokler vidimo opozorila zgolj na plakatih, tega ne jemljemo resno, ko pa imamo pred sabo primer iz resničnega življenja, takšen kot je Martinov, pa bomo dvakrat premislili, ali je vredno posegati po pirotehničnih sredstvih.

Zapisal Jernej Klančar, 5. A

zivljenjebrezrok01   zivljenjebrezrok02

zivljenjebrezrok03

 

... pesmici Borisa A. Novaka, ki sta tretješolcem razkrili marsikatero skrivnost ...

valentinovo   valentinovo01

valentinovo02

 

V podaljšanem bivanju smo minuli mesec zapolnili ustvarjalno, razgibano, kulturno ...

Sončne dneve izkoristimo za aktivno gibanje na prostem. Razveselili smo se zapadlega snega in se prepustili zimskemu veselju.

aktivnostipbloce01   aktivnostipbloce02

Zimski čas nas je spodbudil k ustvarjanju iz volne. Za kratek čas smo postali modni oblikovalci kap, rokavic in zimskih šalov. Iz volne smo izdelovali okrasne kapice.

aktivnostipbloce04   aktivnostipbloce05

aktivnostipbloce06

Nadaljevali smo s preprostimi tehnikami ročnega tkanja iz volne na kartonsko podlago. Navdušili so se tako dekleta kot fantje. Ročno tkanje spremlja človeka od njegovih najzgodnejših obdobij. Hkrati ta dejavnost razvija koncentracijo, osredotočenost, ustvarjalnost, učence pomirja ter spodbuja sodelovanje in estetsko doživljanje. Ob pogledu na zaključene izdelke smo bili navdušeni in ponosni, saj smo vanje vložili svoj trud in dobro voljo.

aktivnostipbloce07   aktivnostipbloce08

Februarja smo pozornost namenili Prešernu in kulturi, še posebej njenem vplivu na naše življenje in medsebojne odnose. Kultura je del nas, našega življenja in dela, odnosa do drugih, dediščine, sveta, narave, živali. Učenci so podali lastna razmišljanja in poglede na širok pojem kulture. Spregovorili smo o kulturnem vedenju s primeri iz vsakdanjega življenja. Strinjamo se z mislijo:

»Kultura je stičišče ljudi in življenja samega …«

(Wendell Pirce)

aktivnostipbloce09

V sklopu medgeneracijskega druženja sta prvošolce obiskali osmošolki Lara in Vanesa. Po medsebojni predstavitvi sta se aktivno vključili v dejavnosti podaljšanega bivanja.

aktivnostipbloce10   aktivnostipbloce03

Irena Skutnik

 

Obveščamo vas, da bodo govorilne ure v februarju v ponedeljek, 11. 2. 2019, ob 16. uri za OŠ LOČE, prav tako tudi za POŠ JERNEJ in POŠ ŽIČE.

Vljudno vabljeni.

 

»Ne pride daleč, kdor gre kar naravnost …« (Antoine de Saint-Exupéry)

… treba je raziskovati, rasti in spoznavati nove svetove. Tako smo se učenke, učenci, učiteljice, učitelji in tudi nekateri starši v počastitev slovenskega kulturnega praznika skupaj s predstavniki Društva za boljši svet odpravili na potovanje z Malim princem.

Za spodbujanje veselja do branja smo že na začetku šolskega leta določili delo, ki ga je za domače branje prebrala cela šola. Odločili smo se za delo francoskega pisatelja Antoine de Saint-Exuperya Mali princ. Za skrbno prebrano delo so nas nagradili predstavniki Društva za boljši svet, s katerimi smo se odpravili na čudovito popotovanje po sledeh Malega princa.

Konec dneva smo bili bogatejši za eno prebrano delo, za čudovito gledališko predstavo, za koristne delavnice o strpnosti in za spoznanje, da »… če hočeš videti, moraš gledati s srcem, bistvo je očem nevidno«. (Antoine de Saint-Exupéry)

potovanjemalegaprinca01   potovanjemalegaprinca02

 
Šolska televizija

youtube

Arhiv vseh oddaj

 

 

 

Šolski projekti

projekti