Get Adobe Flash player
Povezave

tom

safe

e-ucilnica

tosemjaz

e-knjiga

opb

katalog_ip

... 

svet zavoda

svet starsev

popestrimo solo

 

| ŠOLSKA POŠTA |

 

Vozni red

Vozni red za učence OŠ Loče za šolsko leto 2017/8

ODHODI S POSTAJ (BUS):
Spodnje Laže 6:05 in 7:10 Loče 12:45, 13:20, 14:30, 15:30
Zbelovo 6:07 in 7:12 Loče 12:45, 13:20, 14:30, 15:30
Draža vas 6:30 in 7:10 Loče 12:25, 13:15, 14:25, 15:25
Žiče 6:32 in 7:12 Loče 12:25, 13:15, 14:25, 15:25
Jernej 6:55 in 7:20 Loče 13:20, 14:10, 14:45
Ličenca 6:50 in 7:15 Loče 13:20, 14:10, 14:45
Petelinjek 6:52 in 7:17 Loče 13:20, 14:10, 14:45
Jernej (šola) 6:50 in 7:15 Jernej (šola) 12:35, 13:30, 14:50


ODHODI S POSTAJ (KOMBI):
Zbelovska Gora 6:30 Loče 13:20, 14:40
Lipoglav – Dolga Gora 6:36 Loče 13:20, 14:40
Ostrožno 6:47 Loče 13:40
Kraberk 7:03 Loče 13:00, 14:25
Kukovič 7:12 Loče 13:00, 14:25

 

 

 

V torek, 3. 10. 2017 smo imeli sedmošolci naravoslovni dan z naslovom Eksperimentalne delavnice.

V različnih delavnicah smo svoje znanje o vsebinskem sklopu snovi utrdili in nadgradili z novimi spoznanji.

Tako smo v delavnici Ločevanje čistih snovi iz zmesi z go. Darjo Fijavž spoznali metode ločevanja snovi s sitom, z magnetom, z lijem ločnikom ter s sublimacijo. Zmes soli in peska smo ločili z raztapljanjem, filtriranjem in izparevanjem.

V delavnici Kromatografija smo z go. Niko Škorjanc z metodo papirne kromatografije ločevali barvila v flomastrih in v zeleno obarvanih listih in tako spoznali, zakaj jeseni listje spremeni barvo in kam izgine listno zelenilo.

V delavnici Molekule elementov in spojin smo z go. Majo Štefanič najprej s sestavljanjem molekul ponovili kaj znamo o le-teh ter nato poglabljali svoje znanje z reševanjem različnih nalog.

V delavnici Fizikalne in kemijske spremembe snovi smo z go. Uršo Ribič Hribernik s segrevanjem različnih snovi (sladkor, vosek, Mg-trak …) spoznavali, kdaj poteče katera sprememba.

Že tako zanimiv dan nam je popestril še g. Robert Kovačič, predstavnik podjetja Messer Slovenija, kjer proizvajajo in prodajajo različne pline. Predstavil nam je način pridobivanja kisika, ogljikovega dioksida, dušika in helija, njihove lastnosti in uporabnost.

Kisik se uporablja pri proizvodnji stekla, keramike in jekla, v ribogojnicah za intenzivno vzrejo rib, v živilski industriji za pakiranje hrane; ogljikov dioksid pri varjenju, kot dodatek k pijačam - mehurčki, za pakiranje hrane, odstranjevanje kofeina iz kave, pri serviranju točenega piva kot potisni plin, v določenih gasilnih aparatih, v rastlinjakih za hitrejšo rast rastlin; dušik za polnjenje letalskih pnevmatik, pri proizvodnji tiskanih vezij v elektroniki, za recikliranje hladilnikov, proizvodnjo sintetičnih gnojil; helij pa za gorivo ultralahkih letal, izdelavo optičnih vlaken za telekomunikacijske kable, hlajenje magnetnih resonatorjev v bolnišnicah, napihovanje balonov …

Imeli smo priložnost videti, kako se iz suhega ledu (to je CO2 v trdnem stanju) in tekočega dušika naredi megla. Največji val navdušenja pa je požel vpliv helija na frekvenco – spremembo glasu.

G. ROBERTU KOVAČIČU IN PODJETJU MESEER SLOVENIJA SE ZA NJIHOVO PREDSTAVITEV NAJLEPŠE ZAHVALJUJEJO.

Verjamem, da smo se ta dan naučili veliko koristnega in upam, da bo takšnih zanimivih dni v času šolanja še več.

                                                                                                                      Gal Kovačič, 7. b

eksperimentalnedelavnice01   eksperimentalnedelavnice02

 

VIDEO

 

 
Šolski zvonec

 

0. ura: 07.30 – 08.15
1. ura: 08.20 – 09.05
2. ura: 09.10 – 09.55
Malica (20 min)
3. ura: 10.15 – 11.00
4. ura: 11.05 – 11.50
5. ura: 11.55 – 12.40
6. ura: 12.45 – 13.30
7. ura: 13.35 – 14.20
8. ura: 14.25 – 15.10
9. ura: 15.15 – 16.00

Šolska televizija