UČENCI SO S POMOČJO MATEMATIČNEGA ZNANJA MERILI STAROST DREVES V OKOLICI ŠOLE
Učenci so pri pouku matematike na zanimiv način poglabljali svoje znanje o obsegu in premeru kroga. Učna ura je potekala na prostem, kjer so se preizkusili v prepoznavanju dreves in merjenju starosti le-teh.
Najprej so se seznanili z metodo merjenja starosti dreves, ki temelji na merjenju obsega debla. Na podlagi premera in vrste drevesa so nato ocenili njihove starosti.
Pri identifikaciji dreves so se učenci srečali z izzivi, saj niso vedno zlahka prepoznali posameznih vrst. Pri tem so uporabljali aplikacijo za prepoznavanje dreves in brskalnik. Včasih je bilo kakšno drevo prepoznano tudi kot solata, kar je povzročilo veliko smeha. Ugotovili smo, da tovrstnim aplikacijam ni 100 % za zaupati.
S to praktično nalogo so učenci na konkreten način povezali teoretično znanje matematike z realnim svetom. Ugotovili so, da je matematika uporabna in zanimiva tudi izven učilnice.
Ines Potočnik

